کسی چه میداند


 کسی  چه میداند

من امروز چندبار فرو ریختم

چندباردلتنگ شدم

از دیدن کسی که

فقط پیراهنش شبیه تو بود!

گاهی اوقات  حسرت تکرار یک لحظه 

دیوانه کننده ترین حس دنیاست 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت5:39---12 دی 1393

سلام.خوش اومدی.باچه اسمی لینکت کنم؟تولیست تولدم ثبتت کنم؟باچه اسمی؟مواظب قلبت باش دخترجنوب.راستی معنی اسم وب چیه؟خدانگهدارت.

 

 

سلام عزیزم . کتایون هستم.چشممممممممم مواظبم توام مواظب باش.معنی اسم وبم (رویای خاموش). بازم بیا



مهران
ساعت5:08---11 دی 1393
از روے کینــه نیــسـت اگــر خـَنجــر بــه سـینــه ات مــے زننــد

ایـن مردمــــان تنـــها بــه شــرط چاقـــو

دل مــــے برنـد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, ساعت 6:56 توسط emotional girl